X-Adventure Quick-Silver rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de X-Adventure Quick-Silver rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

kippie 21-04-2009

Na flink wat afgestuiterd en in- en uit elkaar halen in de winkel, vonden we dit de beste prijs/kwaliteitverhouding voor de wagen.
De grootste redenen voor het kiezen van deze wagen waren, de vele mogelijkheden zoals: verstelbaar stuur, het grote bagagevak, de grote ligbak, de rempin die van metaal is en natuurlijk 3 wielen.
En het oog wilde ook nog iets, de kleuren zijn lekker met de tijd mee, lekker spetterend metalic uitgevoerd maar weer niet te spetterend.
Bij aflevering van de wagen en het zelf in elkaar zetten ervan geen problemen ondervonden, alleen was het toch even ploeteren om hem uit- en in elkaar te klappen, de gebruiksaanwijzing was hier te gebrekkig over.
voor de rest is het een mooi sierpaardje en hopen we er lang mee te kunnen doen.

Naomi82 26-11-2008

Erg fijne wagen en zeer compleet.
Is vrij makkelijk op te vouwen alleen wel vrij zwaar.
Loopt erg soepel. Hoogte van duwstang is makkelijk aan te passen.
Wandelwagen inzet er in zetten is even puzzelen maar zeer degelijk en fijn in gebruik.